מדיניות החזרת מוצרים, ביטולים והחזרים כספיים

משלוחים

אתר LCP הינו פלטפורמה לרכישה ישירה מספקים ברחבי העולם. בעת ביצוע הזמנה, ההזמנה תישלח לספק לשילוח המוצרים ממחסניו אל הלקוח (באמצעות דואר ישראל, אלא אם צוין אחרת).

זמני המשלוח מסין נעים בין 5 – 30 ימי עסקים אך עשויים להיות עיכובים בהתאם לחגים בישראל ובעולם (או בכל מצב מיוחד אחר, כגון מלחמה, מגפה עולמית וכ’ו).

 

מדיניות החזרת מוצרים, ביטולים והחזרים כספיים

ניתן להחזיר מוצרים ולבטל עסקאות מכל סיבה שהיא בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

במידה ותרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו חזרה בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס יצירת הקשר או פרטי יצירת הקשר שלמטה (חובה ליצור עמנו קשר לפני ביצוע ההחזרה בפועל על מנת לקבל את פרטי ההחזרה המלאים ומניעת בעיות).

החזרים כספיים וביטולי עסקאות מתבצעים בהתאם לחוק להגנת הצרכן בעבור עסקאות מסוימות כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף – הפניה לחוק

“צרכן רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע העסקה.

כאשר סיבת הביטול היא חרטה בלבד, יהיה עליך לשלם לעוסק דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם.”

בביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה ו/או אי אספקת הנכס במועד שנקבע לכך, יינתן החזר מלא.

לצורך ביצוע החלפות, נא ליצור עמנו קשר לצורך החזרת הפריט וקבלת מוצר חלופי בהתאם לתקנון ולאחריות על המוצר.

*הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החזרות וביטולים:

  • אפשר להחזיר מוצר בתוך 14 יום בכפוף לחוק להגנת הצרכן (הפנייה לחוק)
  • אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתם בחוק רשאים לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע’ 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • על מנת למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם/ התקלקל/ ניזוק
  • בעת החזרת המוצר יש לארוז את המוצר על כל חלקיו.
  • הספק יבצע בדיקה למוצר לאחר חזרתו וככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.
  • לתשומת לבך, עפ”י החוק ניתן לגבות דמי ביטול של עד 5% מעלות המוצר או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבין שניהם.

הלקוחות שלנו חשובים לנו ואנו נעשה הכל בכדי לעשות אתכם מרוצים!

בכל מקרה בו יש אי התאמה בין מדיניות האתר לחוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות החוק על המדיניות. לכן מומלץ להתעדכן מדי פעם בלחיצה על הקישור הנ”ל.

דרכי הודעת ביטול עסקת מכר מרחוק:

  1. בדואר רשום – ת.ד. 2021 ראשון לציון , מיקוד: 7512001
  2. בדואר אלקטרוני – [email protected]
  3. באמצעות טופס בקשה לביטול עסקה באינטרנט