צ’אט בזמן אמת



לקוחות יקרים,
עקב שדרוג המערכת, הצ’אט לא יהיה פעיל לזמן מה.
להלן שאלות נפוצות, תשובות, ודרכים ליצור איתנו קשר:

 

ביצעתי הזמנה, מתי היא מגיעה?

זמני ההגעה נעים בין 5 ועד 30 ימי עסקים (ימים שאינם כוללים שבתות וחגים). לכן, אם לא עבר הזמן המקסימלי (30 ימי עסקים), אנו מבקשים מכם להיאזר בסבלנות מכיוון שהחבילה עדיין עושה את דרכה אליכם.

*חשוב לציין כי בדרך כלל המוצרים מגיעים בתוך כשבוע – 3 שבועות~, אך כל יחידת דואר עובדת בפני עצמה עם עומס משתנה ואין לחזות זמן הגעה משוער עד לעת קבלת ההודעה מהדואר על חבילה הממתינה עבורכם.

אם זמן ההגעה חלף ועדיין לא קיבלתם את המוצר, הנכם מוזמנים ליצור קשר באמצעות:

פתיחת כרטיס תמיכה
או במייל: [email protected]

ואנו נשיב לכם בהקדם עם פתרון הולם במהירות.

אני רוצה לבטל את ההזמנה, כיצד ניתן לעשות זאת?

במידה וביצעתם הזמנה ומיד התחרטתם עליה, אל דאגה, מלאו את כרטיס התמיכה שלנו, או שלחו לנו מייל לכתובת: [email protected], ציינו בתחילת ההודעה “ביטול הזמנה מספר XXX” / “ביטול הזמנה על שם XXX”, המוצר לא יישלח ונציג יצור איתכם קשר לגבי אופן הביטול בהתאם לחוק.
במידה ועבר זמן מה מעת ביצוע ההזמנה והתחרטתם, פנו אלינו באמצעות:

טופס בקשה לביטול

דרכים נוספות לביטול עסקת מכר מרחוק:
1) בדואר אלקטרוני – [email protected]
2) בדואר רשום – ת.ד. 2021 ראשון לציון , מיקוד: 7512001

ניתן לקרוא עוד כאן: מדיניות ביטול והחזרת מוצרים

נשמח לסייע לכם בנושא בהתאם לתקנון האתר ולחוק.

המוצר הגיע פגום/שבור. מה אפשר לעשות?

במידה וקיבלתם את המוצר והוא הגיע פגום, אצא צרו איתנו קשר דרך כרטיס תמיכה ואנו נטפל בפנייה שלכם במהירות האפשרית!

על מנת לזרז את תהליך הטיפול, אנו ממליצים לשלוח את הפנייה ישירות למייל: [email protected] ולצרף תמונות/סרטון המתארים את הפגם במוצר.

בכל פניה בנושא אחר, אנו מזמינים אתכם:

פתיחת כרטיס תמיכה
או במייל: [email protected]

אנו כאן בשבילכם ועבורכם ונשמח לתת לכם שירות מהיר ואדיב מכל הלב.

שלכם ב-❤️,

צוות מוצרים שישנו לכם את החיים (LCP.co.il).